LBA #2

Przychodzę z kolejny LBA :)
Zatem nie przedłużając:
Bardzo dziękuję za nominację Polish bookworm :D
PS. Przepraszam, ale gdzieś w połowie posta blogger się zbuntował i wszystko jest kolorem...

1. Dlaczego postanowiłaś dołączyć do blogosfery?
Tak mnie jakoś naszło :P 
W sumie nie wiem dlaczego tak dokładnie.

2. Jaka była pierwsza przeczytana przez Ciebie książka?

Szczerze? To nie pamiętam dokładnie, ale wiem, jaka była pierwsza seria - o Tomku Wilmowskim Alfreda Szklarskiego ;)


3. Przeczytałaś już jakieś książki w innym języku? W jakim?
Tak, czytałam po angielsku ''Paper town'' John'a Green'a, ''Hopeless'' Collen Hoover, ''Harry'ego Potter'a i Kamień Filozoficzny'' J.K. Rowling.

4. Wolisz kupować książki w księgarniach, czy na stronach internetowych?
Wolę kupować na stronach internetowych, bo jest taniej.

5. Jaka jest najbardziej znienawidzona przez Ciebie postać literacka?
Nie wiem... Jedyną osobą jaka mi teraz przychodzi do głowy to Peeta z Igrzysk  Śmierci...
Ale ja go nie nienawidzę, po prostu strasznie nie lubię, tak samo Rona z Harry'ego Potter'a...
Mam nadzieję, że nie nagrabiłam sobie jakoś strasznie...

6. Jeśli zaczniesz czytać serię książek i Cię nie zainteresuje kończysz z nią, czy mimo wszystko przeczytasz?
Próbuję przeczytać następną część, jeśli kompletnie mi nie przypasuje, daje sobie z nią spokój.

7. Chciałabyś napisać kiedyś własną książkę?
Pisać, już napisałam, nie wyszła mi za bardzo, ale próbuję swoich sił jeszcze w fanfiction i opowiadaniach.

8. Czy myślisz o tym, żeby dołączyć do Booktube?
Tak, nawet bardzo, ale wątpię, żeby ktoś to oglądał :P

9. Tytuł twojej ulubionej książki to...?
Tytuł mojej ulubionej książki to.... 
Nie umiem wybrać jednej....

10. Po jaki gatunek literacki najczęściej sięgasz?
Zdecydowanie fantastyka

11. Gdzie Ci się najlepiej czyta?
W łóżku :P




Nominuję:
Pytania:
1. Przenosisz się w czasie - do przeszłości, czy może przyszłości? Jak myślisz co tam zobaczysz? Do jakiego miejsca się przeniesiesz?
2. Spotykasz wymorzonego chłopaka - jak wygląda? Jakie ma cechy charakteru?
3. Gdzie chciałabyś mieszkać?
4. Do jakiej książki chciałabyś ''wejść''?
5. Która bohaterka ma najlepszy styl?
6. Ulubione książkowe zwierze?
7. Ulubiony cytat?
8. Lubisz sarkastyczne postaci?
9. Ulubiony pisarz?
10. Oglądasz jakiś serial? Jeśli tak to jaki?
11. Lubisz twórczość John'a Green'a?


Dziękuję za przeczytanie tego posta :)
Pozdrawiam 
Ana :*

Komentarze

  1. Dzięki za nominacje, z pewnością niedługo odpowiem ;) Ej jak można nie lubić Peety ( nie umie odmienić :<) i Rona?! :O :D
    Pozdrawiam ;)
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ron, i Peeta są głupi, i w sumie to troszku dłuższy temat + #teamFinnick i Dramione forever <3
      Nie ma za co :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ooo, również nienawidzę Peety!
    Serdecznie dziękuję za nominację! Na pewno odpowiem :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie jestem osamotniona :)
      Podeślij później link :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja kocham Peetę♡
    Bardzo fajne LBA:) Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne LBA, ja osobiście Peete lubię, ale nie przepadam za Ronem. :D
    Pozdrawiam: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... Ja jestem #teamFinnick, a z ''partnerów'' dla Katniss to wolę Gale *-*
      I #teamDraco :D <3

      Usuń
  5. Moją pierwszą samodzielną przeczytaną książką był "Bambi" :) I potem miałam traumę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie fanów fantastyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz